Dublin

La inceputul lunii Februarie am (eu si Dan) fost in Dublin, Irlanda. Trei zile am avut timp sa vizitam orasul si concluzia mea: very nice! 🙂 Pacat ca a plouat cam 85% din timpul care am fost acolo, totusi sa meritat si am de gand sa mai merg candva prin Irlanda.

L-am rugat pe Dan sa concluzioneze iesirea asta:

Daca esti plictisitor din propri-ti natura atunci aceasta tara cu siguranta nu este pentru tine :), dar pentru formula in care am mers noi in aceasta calatorie a fost ca un spectacol de idei pe o scena formata dintr-o insula din vestul Europei-Irlanda. La inceput ai tendinta sa zici “Prea multa umiditate” dar apoi, cu cat avansezi mai mult in cultura tarii, in istoria ei, in geografie si arhitectura, apreciezi tot mai mult valorea acestei tari.

In luna Februarie noi am avut mult “fun” dar in timpul verii, cu siguranta va fie si mai si…o sa rupem tot! :))

Enjoy it and feel free to comment 🙂

Ps: pentreu acei care vor sa vada o parte din poza intro calitate mai mare -> http://crisalphoto.500px.com/

This slideshow requires JavaScript.

9 thoughts on “Dublin

  1. huh…1st comment. omg, lol

    intradevar, motivele sunt bine alese, ar mai trebuit lucrat la sentimentele care au fost exprimate, dar pot sa spun cu tarie, pozele sunt bune

  2. poza aia cu usa rosie.. si aia cu dan cu acordeonul:)) foarte faine!!;)
    another city on my “havetovisit”list:)) thanks

Leave a Reply

